Obchodní dovednosti

Pro každou firmu je důležité, aby měla ve svém týmu špičkové obchodníky, kteří nebudou svá obchodní jednání řídit pouze intuitivně, ale i na základě systémově získaných obchodních dovedností. Ověřte si s námi správnost svých postupů a objevte další možnosti zlepšení Vaší obchodní činnosti nebo prvků řízení Vašeho obchodního týmu.

 

Jaká témata jsme pro Vás připravili

  • Základy úspěšného prodeje jsou jedním z nejúspěšnějších témat v Gradua-CEGOS. Jsou určeny všem úrovním obchodníků. Zajímavou a interaktivní formou provází klíčovými okamžiky obchodní schůzky. Základním cílem je pochopit rozhodovací proces klienta a umět přizpůsobit své chování jeho vývoji. Hlavním přínosem tématu je zlepšení vnímání potřeb klienta a následná efektivní argumentace.
  • Náročné situace v prodeji jsou zaměřeny na efektivní zvládání náročných, konfliktních či jinak obávaných situací při prodeji. Pomůže Vám získat potřebnou sebejistotu a pokročilé obchodní dovednosti. Metodicky je téma vedeno spíše v tréninkovém duchu, aby došlo k maximálnímu procvičení probírané látky.
  • Během obchodních jednání občas nastávají situace, které jsou černou můrou každého obchodníka. Zákazník při nich většinou říká věty typu: „Nic nepotřebuji. Můj současný dodavatel je naprosto vyhovující. Jsme spokojeni s tím, jak nám to doposud funguje. Nehodláme nic měnit apod.“ Jak se v takovýchto situacích zachovat a zvrátit vývoj schůzky ve prospěch obchodu je cílem programu s tématem dovednosti pro elitní obchodníky.
  • Konkurenční tlak sílí a stále více nákupčích je proškolováno, jak vyvíjet tlak na dodavatele a dosáhnout svých podmínek. Udržet si v této situaci dobrou ziskovost se stává malým zázrakem. Obchodní vyjednávání bylo jako téma vzdělávání vytvořeno v rámci skupiny Cegos na základě dlouholetých zkušeností úspěšných vyjednavačů z celého světa. Pomocí jasných a přehledných tipů Vám poskytne pravidla, jejichž uplatněním se šance obchodníků na obhájení vlastních obchodních podmínek výrazně zvýší.
  • Key Account Management se jako nástroj pro udržení a rozvoj profitabilních vztahů s nejdůležitějšími zákazníky stává jedním z klíčových faktorů udržení dobrých obchodních výsledků firmy. Jednání s těmito zákazníky je však stále náročnější, vzhledem k vysoce konkurenčnímu tržnímu prostředí současného obchodního světa. Téma bylo vytvořeno na základě zkušeností úspěšných Key Account Managerů z celé Evropy a poskytuje kvalitní návod, jak úspěšně pracovat i s těmi nejnáročnějšími zákazníky.
  • Zákazníci mají stále méně času a o prodeji často rozhoduje jeden či několik málo telefonátů. Cítíte potřebu seznámit se s novými trendy a technikami prodeje po telefonu, chcete načerpat inspiraci pro svoji práci a získat prostor pro sdílení zkušeností? Potom je telemarketing určený právě pro Vás. V době, kdy stále více zákazníků jedná osobně pouze o nejdůležitějších obchodech, vzrůstá důležitost umění profesionálně jednat a přesvědčit po telefonu.
  • Úspěšné vedení prodejního týmu je dnes stále náročnější. I skvělí obchodníci, jsou-li postaveni do pozice manažera, často selhávají. Přitom mnohdy stačí velmi málo ke zvýšení efektivity celého obchodního týmu. Přijďte si porovnat a doplnit Vaše zkušenosti s prověřeným know-how, kterým úspěšně řídí své obchodní týmy špičkoví manažeři nejen u nás, ale i na celém světě.
  • Velká část obchodníků se ve své praxi dříve či později dostává do situací, kdy je může zvýhodnit znalost základních principů obchodního práva. Pro téma základy obchodního práva byly vybrány klíčové právní principy, které jsou nejčastěji využívány v obchodních vztazích a mohou většině obchodníků podstatně pomoci v jejich práci. Ušetřit čas, získat převahu při jednání s odběratelem či dodavatelem, případně vyrovnat nevýhodu ve vyjednávání.
  • Jak vybrat kvalitního obchodního zástupce je klíčová otázka pro obchodního manažera při skladbě svého týmu. Dobrým školením se dá zvládnout mnoho, ale ne vše. Budoucí vítězství, nebo prohra má své kořeny jinde. Začíná to již výběrem kvalitních obchodníků. Pomůžeme Vám nalézt odpovědi na tyto klíčové otázky: Jak má vypadat obchodník v mém týmu? Koho hledám a jak si ověřím, že je to skutečně ten pravý?
  • a mnoho dalších témat.

 

Co můžete očekávat

  • Komplexní pojetí témat vzdělávání.
  • Přizpůsobení tréninku aktuální úrovni znalostí a dovedností účastníků.
  • Lepší využití potenciálu začínajících i pokročilých obchodníků.
  • Zkušený lektorský tým s bohatou praxí v českém i zahraničním prostředí.

 

Pro konkrétní nabídku nebo bližší informace o zakázkovém vzdělávání v této oblasti nás prosím kontaktujte.

What our clients say about us – RICS

As a leading global provider of e-learning content, with a real understanding of our business, Cegos were a natural choice of supplier to partner with to populate our in-house Learning Management System (LMS) and grow our online CPD offering.

Pierpaolo Franco

Global Director of Training Products, RICS

What our clients say about us – Nissan

We chose Cegos for its ability to provide guidance and support on aspects other than training expertise. This team of motivated, responsive professionals was able to satisfy our request for greater participant engagement and attentiveness, using a fun but effective approach to training.

Nadine Vienne

Section Manager Network Training and Sales Method, Nissan

What our clients say about us – Hutchinson

We decided to set up the Purchasing University to build our function's professional skills and develop a common set of standards and tools. We chose Cegos to be our partner in this initiative, which gives us the added advantage of being able to design new training modules to meet the demands of a fast-moving international market.

Pascale Garois

Hutchinson Group

What our clients say about us – Sun Chemical

Working in partnership with Cegos allowed us to bring about a real change in attitude to value selling across the group. The training they provided was a real eye-opener for many of the staff, and supported a company wide drive to build better long-term customer relationships.

Mark Frost

Commercial Director, Sun Chemical

What our clients say about us – Berendsen

We had already put in place LEAD Development Centres for our senior leader group, and it was very important to introduce Centres that would work for our large population of Plant Managers across Europe. Cegos have been excellent partners in helping us get the design right, and then in the delivery of lively, action learning based programmes. I have greatly enjoyed seeing our managers have ‘light bulb’ moments!

Chris Thrush

Berendsen Group Director, Human Resources

What our clients say about us

Cegos enables us to train our team on a new CRM we use. We really appreciated their professionalism and availability of Daniel Franck with whom we were discussing

Alan Parker

CEO at SterDeck Industries

Prosím sdělte nám své podněty, připomínky a dotazy.

+420 226 006 300

+420 226 006 300

08:00 - 17:00 Pondělí až Pátek