GO! – vedení změny

Pracovat s vlastním projektem jako s případovou studii, kterou uvádíme do praxe – to je ústřední myšlenka programu s názvem GO! – vedení změny.

Jeho smyslem je vybavit účastníky pro nelehkou roli hybatele změn a pracovat na konkrétních krocích realizace. K tématu přistupujeme ze dvou směrů. Na jedné straně sledujeme strategický pohled firmy, na straně druhé osobní leadership a kapacitu jednotlivce věci měnit.

Připravovat své lidi na zvládání změn se stává jednou z „povinných“ ambicí firemního rozvoje. Ne každý má však jasno v tom, jak tuto ambici naplnit. Nejlepším učitelem je zážitek z práce na reálném projektu a jeho klíčových parametrech – komunikaci, motivaci a aktivním přístupu i plánu realizace.

 

 Cíle

  • Rozhýbat skutečnou změnu, kterou chci aktivně ovlivnit
  • Získat jasnou představu co udělám, kdy a jak
  • Najít nástroje, motivaci a pochopení k tomu, abych byl tím, kdo posunuje věci dopředu
    • rychleji
    • jednodušeji
    • vědoměji

 

Obsah

Moje role STRATÉG

  • Nástroje analýzy
  • Práce se „stakeholders“

Moje role MANAŽER

  • Projektové pojetí
  • Kroky k realizaci změny

Moje role LEADER

  • Ovlivňování lidí
  • Sebepoznání a vedení sama sebe

Moje role KOMUNIKÁTOR

  • Plán komunikace
  • Moc příběhů a metafory

 

Určeno

Pro klíčové zaměstnance, kteří jsou (nebo mají být) hybateli a agenty změn = jde jim o aktivní prosazení a realizace konkrétní změny.

Optimální pro skupinu se stejnými výzvami a skupinovým zadáním (možné i jako focus group klíčových manažerů a „stakeholders“ s cílem nastavení plánu realizace konkrétní změny).

 

Přidaná hodnota Cegos

  • Přispívá k reálné změně, která stojí za důvody účasti v programu
  • Vytváří jasnou představu, co udělat, kdy a jak – v bezpečném prostředí pro učení
  • Pracuje se postupně a v cyklu NAUČIT SE – UDĚLAT – REFLEKTOVAT
  • Umožňuje facilitaci skutečné proměny