Pracovat s vlastním projektem jako s případovou studii, kterou uvádíme do praxe – to je ústřední myšlenka programu s názvem GO! – vedení změny.
Jeho smyslem je vybavit účastníky pro nelehkou roli hybatele změn a pracovat na konkrétních krocích realizace. K tématu přistupujeme ze dvou směrů. Na jedné straně sledujeme strategický pohled firmy, na straně druhé osobní leadership a kapacitu jednotlivce věci měnit.
Připravovat své lidi na zvládání změn se stává jednou z „povinných“ ambicí firemního rozvoje. Ne každý má však jasno v tom, jak tuto ambici naplnit. Nejlepším učitelem je zážitek z práce na reálném projektu a jeho klíčových parametrech – komunikaci, motivaci a aktivním přístupu i plánu realizace.
Cíle
- Rozhýbat skutečnou změnu, kterou chci aktivně ovlivnit
- Získat jasnou představu co udělám, kdy a jak
- Najít nástroje, motivaci a pochopení k tomu, abych byl tím, kdo posunuje věci dopředu
- rychleji
- jednodušeji
- vědoměji
Obsah
Moje role STRATÉG
- Nástroje analýzy
- Práce se „stakeholders“
Moje role MANAŽER
- Projektové pojetí
- Kroky k realizaci změny
Moje role LEADER
- Ovlivňování lidí
- Sebepoznání a vedení sama sebe
Moje role KOMUNIKÁTOR
- Plán komunikace
- Moc příběhů a metafory
Určeno
Pro klíčové zaměstnance, kteří jsou (nebo mají být) hybateli a agenty změn = jde jim o aktivní prosazení a realizace konkrétní změny.
Optimální pro skupinu se stejnými výzvami a skupinovým zadáním (možné i jako focus group klíčových manažerů a „stakeholders“ s cílem nastavení plánu realizace konkrétní změny).
Přidaná hodnota Cegos
- Přispívá k reálné změně, která stojí za důvody účasti v programu
- Vytváří jasnou představu, co udělat, kdy a jak – v bezpečném prostředí pro učení
- Pracuje se postupně a v cyklu NAUČIT SE – UDĚLAT – REFLEKTOVAT
- Umožňuje facilitaci skutečné proměny